Přihlásit / Registrovat

Hledáme kolegyni / kolegu na pozici samostatná / ý účetní

11.06.2018
Na pozici samostatná / ý účetní ve velkoobchodě s orientálním zbožím hledáme aktivního člověka.

Na pozici samostatná / ý účetní ve velkoobchodě s orientálním zbožím hledáme aktivního člověka.

Nástup: červenec, po domluvě možný během srpna
Pracoviště: velkoobchodní prodejna – Zábrdovická 11, Brno
Pracovní poměr: HPP
Pracovní doba: 8.00 – 17.00 (polední pauza 12.00 – 13.00)

Požadujeme:
– samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost
– příjemné vystupování
– dobrá znalost práce na PC – Excel, Word
– středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
– praxe v oboru podmínkou, minimálně 3 roky
– znalost účetních a daňových zákonů
– znalost systému IS Helios výhodou

Nabízíme:
– stabilní zaměstnání v dobrém kolektivu
– odpovídající zaškolení
– veškeré státní svátky volné
– stálou mzdu

Náplň práce:
– komplexní zpracování účetní agendy celé firmy, které zahrnuje zejména: sběr, kontrolu a záznam účetních operací, sestavení účetní závěrky, rozvahy a výsledovky v účetním softwaru
– sledování a testování správnosti účetních operací v softwaru po upgradech, upozorňování vedení společnosti na neshody s legislativou
– dodržování platné legislativy zejména v oblasti účetnictví, daní, pracovního a obchodního práva
– upozorňování vedení společnosti na změny v legislativě, které mohou významně poškodit ekonomické chování firmy
– udržování profesní způsobilosti samostudiem a účastí na školeních po dohodě o konkrétních školeních s vedením firmy
– vyhotovování přehledů, výkazů a podkladů stanovených nadřízeným k zajištění finančního řízení a ekonomického rozhodování firmy
– vyhotovování výkazů na statistický úřad, úřad práce, celní úřad, ČSOB
– předkládání podnětů a doporučení v oblasti nákladového hospodaření s cílem zajištění co nejlepšího hospodářského výsledku firmy
– zpracování, kontrola a vyhotovení záznamní povinnosti a daňového přiznání ke všem daním, které je zaměstnavatel povinen přiznávat
– komplexní zpracování mzdové agendy, zejména: měsíční výplaty, odvody z mezd, roční zúčtování daně atd.
– archivování všech účetních a mzdových podkladů a výkazů dle platné legislativy
– dodržování přímých pokynů nadřízených souvisejících s výkonem práce účetní
– dodržování firemní etiky, zachovávat mlčenlivost o informacích týkající se finanční situace firmy, výsledku hospodaření i obchodních aktivitách, nedodržení této zásady bude považováno za hrubé porušení pracovní kázně
– příprava platebních příkazů v offline verzi ČSOB Business Banking 24, po odsouhlasení nadřízeným pracovníkem i následné provádění plateb
– vyžadování vysvětlení k zpracovávaným účetním operacím od zainteresovaných pracovníků
– vyžadování doplnění chybějících dokladů, nezbytných k správnému zaúčtování účetních operací
– vyžadování součinnost vedení firmy při provádění ročních dokladových inventur účtů
– odpovědnost za přesné a spolehlivé plnění úkolů stanovených v popisu pracovní činnosti
– další práce dle instrukcí vedoucí pracovníka

Životopis a motivační dopis zasílejte na email: info@shanti.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.